.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح طلبان چگونه وارد انتخابات می شوند؟

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: اصلاح طلبان برای مصون ماندن از خدشه دار شدن وجهه شان خود را محدود به لیدرهای شکست خورده این جریان نخواهند کرد لذا مستقل از وابستگی های جناحی و حزبی در عرصه رقابت های انتخاباتی ورود پیدا می‌کنند.

محمد رئوف قادری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح طلبان باید جدای از وابستگی های حزبی و جناحی و به صورت شخصیت حقیقی به رقابت های انتخاباتی ورود پیدا کنند اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی جریانات سیاسی بالاخص اصلاح طلبان وابستگی به جناح سیاسی آنها را در موضوع ضعف قرار خواهد داد.

نماینده مجلس ششم با بیان اینکه مردم به اعتبار جناح های سیاسی به کاندیداها رای نمی دهند تاکید کرد: ضرورتی ندارد اصلاح طلبان با پرچم اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات شوند چرا که وابستگی به جناح سیاسی هزینه های انتخاباتی، اجتماعی و سیاسی فراوانی را به این افراد تحمیل کرده و تنش ها را تشدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود انتقاداتی که نخبگان اصلاح طلب به جریان خود دارند قطعاً تحت لوای اصلاح طلبی وارد عرصه رقابت نخواهند شد.

این عضو مجمع نمایندگان با اذعان بر اینکه انتخابات پر نشاط در جامعه آرام و به دور از التهاب تحقق می یابد، ادامه داد: اصلاح طلبان معتدل با تبری از لیدرهای گذشته این جریان مستقل از جریان سیاسی و جناح خود وارد عرصه انتخابات می شوند چرا که ورود با تابلوی اصلاح طلبی نه تنها تنش ها را در جامعه زیاد کرد بلکه وجهه کاندیداها را نیز دچار خدشه خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 ارديبهشت 1390
اصلاح طلبي يك جريان سياسي نيست بلكه ريشه دين و فطرت انسان دارد و صداقت اصلاح طلبان و توانمندي آنها در مجلس ششم و دولت خاتمي در مقايسه با مجالس فرمايشي و دولت ضعيف احمدي نژاد بيش ازر گذشته روشن شد . خاتمي اگر امروز با هر كسي در يك انتخابات ازاد و سالم رقابت كند قطعا بيش از 30 ميليون ايراني فهيم و با شعور او راانتخاب خواهند كرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.